Does Montana go here? lol - Mazda MX-6 Forum
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 26 (permalink) Old 7-11-05, 8:32 Thread Starter
 
Join Date: Dec 2004
Location: Missoula
Age: 32
Posts: 133
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Does Montana go here? lol

Well I didn't see Montana listed anywhere, but I'm assuming we go here, lol.
Anyone else from Montana? And by the way to everyone in this forum, I've had my mx6 since Jan 2005. Green 95LS ATX with 165k miles on it now (Daily driver, bought it with 155k).
Anyways, I look forward to meeting you all.
DeathOmen is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 26 (permalink) Old 7-11-05, 14:37
Banned
 
Join Date: Sep 2004
Age: 35
Posts: 1,088
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 0
 
deathomen - damn you for not buying my ztx-mtx swap... haha jk, and yeah... we'll take Montana......

i've met some really nice people while driving through there.... but have also met some really bad people that try and rip people off.... damn hooligans!

there is another guy around here that is from butte i think.... or somewhere in western MT....

anyway, i will be driving through the Missoula area around the middle of Aug. maybe we can meet up... maybe you can buy me lunch! haha jk i'll let you know when i go through there...
frizzbid is offline  
post #3 of 26 (permalink) Old 7-13-05, 2:55 Thread Starter
 
Join Date: Dec 2004
Location: Missoula
Age: 32
Posts: 133
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Ah man, I really really wanted to buy that damn swap from you but you went like 2 weeks without replying, and I am really needing to get my tranny fixed (No reverse, no neutral) so I had to take the next best thing.. a low mileage JDM auto tranny.
Anyways, yea I'd definately like to meet another sixxer and check out your car.. probably a hell of a lot cooler than mine. Let me know

1995 Green Mazda MX-6 LS ATX * R.I.P. *
1993 Black Mazda MX-6 LS ATX->MTX KLZE, ZE Eprom chip from Probinater
http://www.cardomain.com/ride/759051
DeathOmen is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4 of 26 (permalink) Old 7-13-05, 18:12
 
Join Date: Feb 2004
Location: Hamilrock
Age: 43
Posts: 38
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Bitteroot Mx-6

Hey, I'm from Hamilrock dude. I have a red MX-6, you may have seen it. I see a few green ones around probably you. We should get together and talk some MX-6. I don't know anyone else who has one. Let me know man. Later,
Slaytanic is offline  
post #5 of 26 (permalink) Old 7-14-05, 3:22 Thread Starter
 
Join Date: Dec 2004
Location: Missoula
Age: 32
Posts: 133
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Hamilrock? Uhm.. never heard of that, did you mean Hamilton?
Anyways, I see a red 6 parked at Denny's often enough to assume it's a worker, is that you?
And we'll have to meet up sometime, that would be cool. If you have a 5speed v6 I wanna ride in it please
Right now mine is Auto, may go with a swap later on, but I just wanna feel how it goes.

1995 Green Mazda MX-6 LS ATX * R.I.P. *
1993 Black Mazda MX-6 LS ATX->MTX KLZE, ZE Eprom chip from Probinater
http://www.cardomain.com/ride/759051
DeathOmen is offline  
post #6 of 26 (permalink) Old 7-15-05, 17:59
 
Join Date: Feb 2004
Location: Hamilrock
Age: 43
Posts: 38
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Bitteroot Mx-6

Yea dude, Hamilton not Hamilrock, I just say Hamilrock cause it's a shithole. Anyway, I don't work at Denny's and yes I have a 94 LS with a 5 spd. When are you going to come down south? Let me know and we'll hook up. Later

RIDE THE LIGHTNING
Slaytanic is offline  
post #7 of 26 (permalink) Old 7-15-05, 19:07
 
Join Date: Dec 2002
Location: Portland, OR/Kennewick
Age: 32
Posts: 2,505
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
  
hmm i wonder if we can trade montana for a cooler state, like florida or cali...


cheerios165 is offline  
post #8 of 26 (permalink) Old 7-16-05, 0:30
Banned
 
Join Date: May 2004
Location: Olympia
Age: 32
Posts: 1,535
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 0
  
i think cali or ny would be the best.......they have all the good parts...lol
jhox21 is offline  
post #9 of 26 (permalink) Old 7-16-05, 18:38 Thread Starter
 
Join Date: Dec 2004
Location: Missoula
Age: 32
Posts: 133
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Haha, screw you assholes:flipa:

1995 Green Mazda MX-6 LS ATX * R.I.P. *
1993 Black Mazda MX-6 LS ATX->MTX KLZE, ZE Eprom chip from Probinater
http://www.cardomain.com/ride/759051
DeathOmen is offline  
post #10 of 26 (permalink) Old 7-16-05, 19:11
Banned
 
Join Date: May 2004
Location: Olympia
Age: 32
Posts: 1,535
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 0
  
hhahahahahaha.....LOL....them montanians take things way too serious. LOL..what do montana people call themselves.. (i.e. californians)??? did i make up a word or is that what you're called...
jhox21 is offline  
post #11 of 26 (permalink) Old 7-16-05, 19:13
 
Join Date: Jan 2001
Location: Ft Walton Beach
Age: 47
Posts: 212
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Quote:
Originally Posted by cheerios165
hmm i wonder if we can trade montana for a cooler state, like florida or cali...
I don't know, Florida is a lot of fun..... It's where I'm from!! I'm just here due to the military. So I guess for a while I'm a captive audience.

Montana seems pretty nice from photos and stuff so maybe we can give them a chance. They do have MX6's there after all so it can't be too bad....

The original GirlRacer!!!
Imola Orange Pearl 93 MX-6

Was an E-spec 6 cyl, soon to be a KLZE!! (my Euro engine kicked the bucket )
GirlRacer is offline  
post #12 of 26 (permalink) Old 7-17-05, 3:59 Thread Starter
 
Join Date: Dec 2004
Location: Missoula
Age: 32
Posts: 133
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
We call ourselves Montanans, and yea there are a few six's around.
Scenery is a plus... and I was just joking, I'm not taking it 'way too serious'

1995 Green Mazda MX-6 LS ATX * R.I.P. *
1993 Black Mazda MX-6 LS ATX->MTX KLZE, ZE Eprom chip from Probinater
http://www.cardomain.com/ride/759051
DeathOmen is offline  
post #13 of 26 (permalink) Old 7-17-05, 13:19
Banned
 
Join Date: May 2004
Location: Olympia
Age: 32
Posts: 1,535
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 0
  
oooooo...i knew you weren't taking it very serious...i've been to montana like three times and it was all when i was a little kid....i remember driving through montana and there were no trees, and you can see miles and miles ahead of you.....i think that is awesome cuz no place like that exists in western washington...........btw..i guess you montanans can go here....(sigh) jk

- Jason -
jhox21 is offline  
post #14 of 26 (permalink) Old 7-17-05, 21:17
 
Join Date: Jan 2001
Location: Ft Walton Beach
Age: 47
Posts: 212
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 5
 
Quote:
Originally Posted by DeathOmen
We call ourselves Montanans, and yea there are a few six's around.
Scenery is a plus... and I was just joking, I'm not taking it 'way too serious'
Oh I knew you were cool with the picking. I just wanted to tease you a little. Consider it hazing. You can now hang with the cool kids!!!!! Welcome Montanans.

The original GirlRacer!!!
Imola Orange Pearl 93 MX-6

Was an E-spec 6 cyl, soon to be a KLZE!! (my Euro engine kicked the bucket )
GirlRacer is offline  
post #15 of 26 (permalink) Old 7-17-05, 21:44
Banned
 
Join Date: May 2004
Location: Olympia
Age: 32
Posts: 1,535
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Power: 0
  
Quote:
Originally Posted by GirlRacer
You can now hang with the cool kids!!!!!
did you just call us cool.......LOL
jhox21 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply

User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Permissions  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome