Mazda MX-6 Forum banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
1,365 Posts
Damn.... Both cars are so dope. Love the drops and i like how you double up on the front lip...looks sick:tup:
Video is nice too. Shit dips
 

·
Banned
Joined
·
2,630 Posts
Pictures look good man :) We need more 1st gen Mx6 only :p
 

·
Premium Member
Joined
·
1,394 Posts
Ha yeah, i'll see when i get a day off so we can kick it. But both of you guys cars are waaay nice than mine.
 

·
Registered
Joined
·
1,538 Posts
wow man, first that vid, if i heard right, still chirppin in 3rd.

second, i dont know much about 1st gens, but why do they look so different?

NEver the less, they look clean.


Feen
 

·
Banned
Joined
·
2,630 Posts
wow man, first that vid, if i heard right, still chirppin in 3rd.

second, i dont know much about 1st gens, but why do they look so different?

NEver the less, they look clean.


Feen
Yup i made it chirpin in 3rd :)


Hey skinnyvince its Keeloh not kelloh lol
 

·
Banned
Joined
·
2,630 Posts
Because skinnyvince car is a GT mines is a Lx Body with a GT motor etc...
 

·
Registered
Joined
·
1,522 Posts
That grey looks good on a 1st gen.
 

·
Registered
Joined
·
4,150 Posts
the gray LX is looking sexy! very clean

not a fan of the front on the red one. grill doesnt look right, lower bumper looks like a saggy tittie. and the double lip just isnt doing it for me.

so who's faster? lol
 

·
Registered
Joined
·
730 Posts
skinnyvince's fascia is curved to clear the FMIC, amirite?

Also, Feen, the difference twixt the two cars is the difference twixt 1genA and 1genB as well.
 

·
Registered
Joined
·
1,522 Posts
Is that LF wheel off a 300ZX?
 
1 - 20 of 32 Posts
Top